ȘtiriVinuri

O nouă imagine și vinuri noi în gama La Crama,The Iconic Estate

The Iconic Estate, parte a Alexandrion Group, a anunțat recent, o nouă identitate vizuală a vinurilor din gama La Crama şi o extensie a gamei. Această etapă “marchează un nou look & feel modern şi vine să acopere o varietate mai mare de ocazii de consum, ȋn acord cu dorinţele şi nevoile consumatorului şi cumpărătorului”, se arată într-un comunicat de presă remis Agrointeligența.

Gama La Crama este completată  cu 3 soiuri de vin, care ȋnsoţesc experienţele trăite alături de oameni dragi: ieşiri ȋn oraş, la restaurant sau ȋn natură, petreceri, seri tematice, evenimente speciale sau momente liniştite, de armonie şi bucurie, petrecute ȋn atmosfera căminului şi nu numai.

La Crama Sauvignon Blanc. Un vin fresh, cu arome de ananas, grapefruit şi mere,  demisec, poate fi consumat ȋn orice moment al zilei şi însoțește feluri de mâncare cu carne albă, fructe de mare, peşte.

La Crama – Rose, demisec, obţinut din Cabernet Sauvignon. O combinaţie de arome de fructe exotice şi fructe de pădure care pune ȋn valoare preparate culinare uşoare, aperitive, carne albă şi salate.

La Crama Merlot, demisec. Aromă intensă de prune coapte, care se reflectă şi ȋn culoarea puternică a vinului – roşu ȋnchis. De consumat cu carne roşie, brânzeturi, paste.

„Noua imagine transmite cu mai multă expresivitate atributele brandului La Crama, printr-un design dinamic şi modern, care comunică unitatea ȋntregii game, conturând, ȋn acelaşi timp, şi o distincţie prin cromatica diferită, specifică fiecărui tip de vin. Elementul central al identităţii vizuale, paharul din care vinul se revarsă descriind un arc de cerc similar cu litera „C” din denumirea brandului, transmite ȋntr-un mod subtil, plin de simboluri, povestea brandului, ȋntregul ciclu de producţie de la recoltarea strugurilor până la momentul ȋn care vinul ajunge pe masă, contribuind la consolidarea legăturii emoţionale cu consumatorul”, precizează Marinela Popescu, Director de Marketing, Alexandrion Group.

Potrivit acesteia, obiectivul brandului este de creştere a vizibilităţii la raft, prin captarea atenţiei cumpărătorului. “Noua identitate vizuală şi extensia de gamă reprezintă o direcţie strategică ȋn dezvoltarea brandului La Crama, care vizează valorificarea unor oportunităţi ale pieţei de vinuri liniştite”, completează reprezentanta Alexandrion Group.

Portofoliul La Crama a fost extins şi cu noi variante cantitative, pentru a răspunde nevoilor de consum diversificate, vinurile La Crama fiind disponibile acum la sticlă de 750 ml şi Bag-In-Box 10 L, pe lângă varianta Bag-In-Box 3 L, care exista anterior.

Vinurile La Crama, precum şi celelate vinuri The Iconic Estate, se găsesc ȋn marile lanţuri de magazine, magazinele de proximitate, locaţiile horeca, magazinele online de specialitate şi pe iconicdrinks.shop, parte a Alexandrion Group.