S-a lansat competiția young.Liliac 2020 pentru alegerea celei mai creative etichete! Premiile sunt substanțiale!
young.Liliac, singurul brand de vinuri care își schimbă eticheta anual (cel mai tânăr vin al cramei transilvănene Liliac), a anunțat lansarea competiției young.LILIAC 2020. Pentru că anul acesta s-au modificat comportamentul/felul în care interacționăm cu ceilalți și cu mediul, tema abordată este ”Humanity redesigned” cu focusul pe umanitate – subiect care ne preocupă în contextul actual.
Concursul, devenit tradiție, este la a 8-a ediție și duce în continuare misiunea de a provoca imaginația tinerilor creativi și de a încuraja depășirea limitelor. Cei ce reușesc să iasă din tipare cu propunerea trimisă au ocazia să câștige Marele Premiu care constă în 1.500 de euro, un week-end pentru 2 persoane la Crama Liliac în Batoș (cazare, masă și degustare de vinuri), 36 de sticle young.LILIAC și o proiecție specială curatoriată de One Night Gallery în primăvara anului 2021, în timp ce Premiul de Popularitate va fi ales împreună cu publicul, online.
Conform cerințelor concursului, etichetele trebuie să respecte cele trei personalități young.LILIAC: FRESH (energic, cu arome intense de citrice), FRUITY (fructat, jucăuș, cu arome de piersică) și LIGHT ROSE (gust proaspăt, cu arome de fructe roșii). Propunerea trebuie ilustrată în 3 variante de culori (albastru, portocaliu, mov), specifice celor 3 sortimente young.LILIAC.
Ca în fiecare an, designul câștigător este selectat de familia Beck (proprietara cramei) dintre sutele de etichete propuse de tinerii designeri și scoate în evidență esența young.LILIAC.
Brandul care duce savoarea Transilvaniei la nivel național și internațional își propune să creeze acel mediu prin care tinerii creativi să plaseze în lumină lucrurile cu adevărat importante, oferindu-le putere. Participanții pot transforma invizibilul în vizibil prin înscrierea propunerii de design pentru etichetă și dop (screw-cap) pentru recolta anului 2020 pe humanityredesigned.com.