Silviu Procopiu, co-proprietar al Casei de Vinuri Ștefănești-Marcea, a fost găsit mort în Delta Dunării!
Tragedie în lumea vinului: unul dintre proprietarii Casei de Vinuri Ștefănești-Marcea din județul Argeș a murit înecat în Delta Dunării, fiind găsit fără suflare în zona Canalului Sontea.
Argeșeanul Silviu Procopiu, unul dintre patronii Casei de Vinuri Ștefănești – Marcea, a fost găsit fără viață în cursul zilei de luni, 15 septembrie, pe un ponton în zona canalului Șontea din Delta Dunării, conform arges-stiri.ro. Omul de afaceri se afla într-o excursie în Delta Dunării împreună cu un grup de apropiați din Pitești.
Luni dimineața, pe numărul de urgenţă 112, salvatorii de la ISU Tulcea erau anunţaţi despre dispariţia unui turist de pe un ponton din Delta Dunării. Din primele informații, Silviu Procopiu s-ar fi făcut nevăzut pe timpul nopții, iar apropiații acestuia s-au agitat atunci când ieri dimineață acesta nu a apărut la micul dejun.
Administratorul pontonului împreună cu ceilalţi angajaţi şi turişti au început căutările, urmând ca după ceva timp să anunțe oficial dispariția omului de afaceri piteștean. După mai multe ore de căutări, Silviu Procopiu a fost găsit fără viață.
„Misiunea de căutare a persoanei dispărute în canalul Șontea Lată s-a încheiat. Bărbatul cu vârsta de 41 ani a fost găsit, dar din nefericire, acesta prezenta semne incompatibile cu viața.”, au anunțat reprezentanții ISU Tulcea.
Silviu Procopiu avea 41 de ani, era căsătorit și avea doi copii. Ultima dată când a fost prezent la un eveniment public a fost în urmă cu două săptămâni, la o prezentare de noi soiuri de struguri, organizată de către Institutul de Cercetare Vini-Viticol de la Ștefănești. La eveniment, afaceristul piteștean a rămas plăcut surprins după ce a gustat din toate soiurile de struguri, remarcând în special noul soi dezvoltat la Ștefănești sub denumirea “Memory”.
Casa de Vinuri Ștefănești – MARCEA este un producător argeșean de vinuri, podgoria fiind situată pe cel mai înalt deal al Ștefăneștilor, o vină cu tradiție în viticultură, și unde brandul are în exploatare 25 de hectare de plantație de viță-de-vie, dar și o cramă cu tehnologie nouă.