Zarea atacă segmentul de distilate de lux
În 2018, Zarea a fost desemnat Brandul Românesc al Anului 2018 de către Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti. La sfârșitul anului, compania lansa vinarsul Zarea 7 Stele, pe un segment de piață destul de aglomerat, hotărârea de a ataca serios segmentul superpremium și de lux fiind reconfirmată recent, odată cu lansarea 1912 XO, primul vinars de lux de la Zarea.
Numele 1912 XO, vine de la anul de naştere al companiei, când Wilhelm Mott pune bazele unei mici făbricuţe de băuturi în zona cunoscută astăzi drept Bucureștii Noi, fabrică ce devine simbol al eleganţei şi al rafinamentului în perioada interbelică.
„Aromele elegante, notele fine de stafide, vanilie, migdale şi note lemnoase ale Vinarsului ZAREA 1912 XO sunt cu adevărat excepţionale, oferind consumatorilor o experienţă fascinantă a gustului. Zarea 1912, Vinarsul, este povestea succesului Companiei ZAREA ce evidenţiază tradiţia de peste 100 de ani pe piaţa din România, marcând traseul acesteia prin istoria vinurilor spumante şi a băuturilor distilate româneşti”, arată comunicatul companiei.