Fără categorieȘtiriVinuri

Vinul Caii de la Letea Geneza Rosé, din programul Deschidem Vinul Românesc by Carrefour, cel mai bun Rosé din România

Vinul Caii de la Letea Geneza Rosé a fost declarat cel mai bun Rosé din România în cadrul celei de-a zecea ediții a Concursului de Vinuri Rosé organizat de Winelover România. Finala competiției a avut loc pe 14 mai, anul trecut, la Hotel Caro București. După 5 preselecții de vinuri rosé seci, în care s-au degustat și punctat 81 de vinuri nearomate, 16 vinuri au fost prezentate juriului în faza finală.

Caii de la Letea Geneza Rosé, vin disponibil Exclusiv la Carrefour, în programul Deschidem Vinul Românesc, a primit titulatura de cel mai bun vin la categoria de vinuri rosé seci, recoltă 2021. Acesta se distinge prin aroma de fragi și petale de flori uscate și poate fi perfect pentru o seară cu cei dragi, lângă un platou de pepene galben cu prosciutto. Vinul se găsește în exclusivitate pe rafturile magazinelor Carrefour, dar și prin comandă în aplicația Bringo, în categoria dedicată #DeschidemVinulRomânesc.

„Gama Caii de la Letea Geneza a fost creată exclusiv pentru Carrefour ca urmare a colaborării excelente pe care o avem în programul Deschidem Vinul Românesc. Premiul primit la Concursul de Vinuri Rosé vine după obținerea medaliei de Aur la Concours Mondial de Bruxelles 2022 și dovedește traseul ascendent al rosé-ului din gama Geneza”, declară Alin Lăzărescu, General Manager, Via Viticola.

Deschidem Vinul Românesc este un program național pe termen lung, dezvoltat de Carrefour România, cu misiunea de a sprijini industria vinului românesc și de a pune România pe harta internațională a vinului.

Experții în vin ai programului călătoresc prin țară vizitând crame, de la cele mai cunoscute mărci, până la micile afaceri ale familiilor de producători locali, în căutare de noi vinuri pe care să le promoveze la nivel național. După ce aceștia degustă și selectează vinurile, consultanții programului sprijină vinificatorii în eforturile de branding, promovare și distribuție, pentru a pătrunde cu succes în retailul modern.

„Suntem mândri că am putut contribui la o asemenea recunoaștere pentru vinurile Caii de la Letea Geneza. Scopul programului nostru, Deschidem Vinul Românesc, este, desigur, de a promova vinurile românești către consumatorii noștri, dar, mai mult decât atât, este de a pune vinurile locale pe harta vinurilor la nivel național și internațional, evidențiindu-le calitatea superioară și gustul desăvârșit.

Pilonul Exclusiv la Carrefour face parte dintr-o inițiativă prin care oferim produse unice în România, gândite împreună cu partenerii noștri, care se regăsesc doar în magazinele Carrefour, și care au scopul de a pune cât mai bine în valoare potențialul viticol local”, declară Mircea Niculescu, Senior Wine Buyer Carrefour România.

De la debutul din 2019, peste 200 de etichete s-au alăturat programului, unele noi în retail, unele vândute exclusiv în Carrefour la nivel național și unele premiate la concursuri internaționale de vinuri, precum International Wine Contest Bucharest, Concours Mondial de Bruxelles, International Wine Challenge sau Decanter World Wine Awards.

Gama Geneza de la Caii de la Letea este creată în exclusivitate pentru Carrefour și cuprinde trei dintre cele mai apreciate vinuri:

Caii de la Letea Geneza Rosé – Un vin rosé vinificat în stil modern, cu un gust amplu, proaspăt, echilibrat, ușor de băut și cu un final gustativ lung și savuros.

Oaky Chardonnay – Cel mai popular soi alb din lume, a fost creat în această variantă parțial baricat, astfel încât să poată satisface și gusturile celor care îl preferă proaspăt, crocant, dar și ale celor care-l preferă corpolent, cu arome de vanilie și condimente.

Fetească Neagră – Cel mai răspândit soi de struguri românesc își regăsește expresia sa tipică cu o aciditate moderată și taninii catifelați în acest vin.

Despre Carrefour

Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”.

În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare.

De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente – Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.