CrameFără categorieȘtiriVinuri

Cotnari – rebranding după 23 de ani pentru gama-fanion, susținută de Grasa de Cotnari! Și un nou roze!

Producătorul de vinuri Cotnari a lansat o amplă amplă campanie de rebranding pentru gama-fanion, reprezentată de Grasa de Cotnari, care include și alte soiuri 100% românești: Tămâioasă Românească, Fetească Albă și, în premieră, în această gamă, un roze din Busuioacă de Bohotin, potrivit unui comunicat de presă al unuia dintre cei mai mari producători de vin din România.

Procesul de modernizare al gamei, care a durat un an, vine după 23 de ani, din 1997, mai precis, de când nu s-a mai schimbat identitatea vizuală. Acesta s-a bazat pe o serie  de cercetari de piață si consumator care au relevat nevoia unei schimbari profunde în universul mărcii, se arată în comunicat. Noutățile aduse sunt:

  • o sticlă nouă, elegantă, cu logo în relief
  • o etichetă care combină elementele definitorii ale gamei cu modernitatea cerută de consumator
  • roze-ul nou din Busuioaca de Bohotin, în  variantele demisec si demidulce – ca răspuns la tendințele de consum din piață.

Toate acestea vor fi comunicate printr-o nouă platformă de comunicare al cărui nume este “ Viață de Cotnari”.

“Vinul este alături de noi de atât de multă vreme încat a ajuns să întrupeze pentru oameni o sumă de caracteristici speciale. Vinul înseamnă prietenie, tradiție, pasiune, poezie, înțelepciune, bogăție, eleganță, și tot așa, multe, multe alte trasaturi profund umane”.

Platforma „Viata de Cotnari” este o colecție de momente memorabile care justifică extraordinarele calități ale soiului fanion (dar odată cu el al întregii game). La Cotnari, acolo unde cresc doar soiuri românești autentice, iar oamenii trăiesc după valorile vinului în fiecare zi, e locul unde spiritul vinului românesc trăiește cu adevarat”, a declarat Constantin Deleanu – președinte Cotnari SA.

Campania, care a demarat pe 22 iulie și va rula până pe 30 septembrie, se bazează pe un mix de promovare pe tv, in-store si online.

Program inovativ în Horeca: vouchere cu vin gratis la terasă! 

Cotnari a anunțat și un program inedit de susținere a vânzărilor. Orice comandă pe site-ul cramei – www.cramelecotnari.ro – îi aduce clientului un voucher pe care îl poate folosi pentru a primi o sticlă de vin la terasă gratis. Acesta este valabil într-una din sutele de locații partenere ale programului.