Știri

Solène Cesbron, noul Marketing Manager al Via Viticola Sarica Niculițel

Echipa de marketing a Via Viticola Sarica Nicuițel se consolidează! Actualei echipe i se va alătura franţuzoaica Solène Cesbron, care va ocupa funcţia de Marketing Manager. Primul proiect de care se va ocupa aceasta va fi dezvoltarea portofoliului de branduri în jurul iconicului Prince Matei.

”Venirea la Via Viticola marchează pentru mine trecerea de la design, la strategie de brand şi apropierea de un domeniu care mă pasionează, vinul. Am moştenit pasiunea pentru vin de la tatăl meu, care este implicat în multe proiecte de promovare a vinurilor din Anjou, şi de la bunicul meu, care a fost viticultor. Sunt bucuroasă să mă alătur echipei Via Viticola, o echipă ambiţioasă şi care se află într-un moment de creştere, în contextul lansării unei noi imagini de brand pentru Caii de la Letea. Primul meu proiect va fi pentru Domeniile Prince Matei şi dezvoltarea portofoliului de branduri în jurul iconicului Prince Matei”, a declarat Solene Cesbron, potrivit adevarul.ro. 

Solène Cesbron are o experienţă de aproape 15 ani în design şi comunicare, iar ultimii cinci ani i-a petrecut în cadrul Brandient, cunoscuta firmă de consultanţă în strategie şi design de brand, unde a căpătat o înţelegere foarte bună a FMCG-urilor. A lucrat pentru “Decât o Revistă” şi este cofondatoare a studioului de design şi comunicare Zvâc, în 2013. A absolvit École Estienne din Paris cu Diplôme Supérieur d’Arts Appliqués (DSAA) în comunicare şi design şi École Duperré, cu un Brevet de Technicien Supérieur (BTS) în design grafic. Anul trecut a obţinut diploma WSET level 2 Award in wines.